مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 00:372022-02-01سياسي

3 ماهه می توانیم کل سگ های تهران را عقیم سازی کنیم/خبری از حامیان سگ ها نیست


مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران بااشاره به صفر شدن گزارش مردمی دربار سگ های ولگرددر سطح شهر تهران، گفت: در صورت همراهی دستگاه های مسئول آمادگی عقیم سازی همه سگ های تهران را داریم.

- گروه جامعه خبرگزاری فارس، شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر یکی از پرچالش ترین شرکت های زیرمجموعه شهرداری تهران است، که باید با تعامل پویا و با استفاده از رویکردهای نوین علمی به مدیریت، نظارت و پایش تهران بپردازد،چون بسیاری از تصمیم گیری های این شرکت بر روی سلامت، محیط زیست و ترافیک شهری تاثیرگذاراست.

 حدود سه ماه است که  قدرت الله محمدی به سمت مدیرعاملی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران منصوب و با گذر از دوره آشنایی با مسئولیت برای بررسی برخی از چالش های روز این حوزه از جمله مدیریت سگ های ولگرد، برخورد با مشاغل و صنایع آلاینده، ساماندهی کیوسک ها و ون کافه و.

  با وی به گفت و گو پرداختیم.

فارس: طبق ماموریت های تعریف شده برای شرکت شما، کنترل جمعیت حیوانات شهری و بدون صاحب با حفظ حقوق حیوانات و با تاکید بر فرهنگ حیوان دوستی و اصول محیط زیستی مورد تاکید قرار گرفته است، مدتی است در این کلانشهر مثل دیگر نقاط کشور، ما با معضل سگ های ولگرد مواجهیم و مردم از عدم امنیت، احتمال بروز حمله و گازگرفتگی سگ های بلاصاحب نگرانند، برای سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 ماهه می توانیم کل سگ های تهران را عقیم سازی کنیم/خبری از حامیان سگ ها نیست

3 ماهه می توانیم کل سگ های تهران را عقیم سازی کنیم/خبری از حامیان سگ ها نیست