مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 23:222022-02-01بين الملل

رهبر انصارالله: آمریکا و اسراییل دشمن واقعی مسلمانان هستند


رهبر جنبش انصارالله یمن در دیدار با هیئت های قبایل الجوف و مأرب گفت که آمریکایی ها و اسراییلی ها دشمن واقعی مسلمانان و به دنبال سوء استفاده از مشکلات ملت در راستای تحقق منافع خود هستند.

- رهبر جنبش انصارالله یمن در دیدار با هیئت های قبایل الجوف و مأرب گفت که آمریکایی ها و اسراییلی ها دشمن واقعی مسلمانان و به دنبال سوء استفاده از مشکلات ملت در راستای تحقق منافع خود هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن در دیدار با دو هیئت قبایل الجوف و مأرب بر ضرورت اطمینان از امنیت و ثبات و غلبه روحیه برادری میان اعضای قبایل تأکید کرد و خواستار اصلاح عمومی در استان الجوف و بهبودی اوضاع امنیتی، ثبات و همکاری بین روسای قبایل این استان شد.

الحوثی تأکید کرد که آمریکایی ها و اسراییلی ها دشمن واقعی مسلمانان و به دنبال سوء استفاده از مشکلات ملت در راستای تحقق منافع خود هستند و اسراییل و متحدانش ملت یمن را دشمن مشترک خود می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمسیره، وی در ادامه با اشاره به بمباران زندانی در صعده از سوی ائتلاف سعودی افزود: چند روز پیش دشمن با حمله به زندانی در صعده جنایتی به صورت عمدی مرتکب شد، هر چند که سازمان ملل و سایر نهادها از محل زندان این موضوع مطلع بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله: آمریکا و اسراییل دشمن واقعی مسلمانان هستند

رهبر انصارالله: آمریکا و اسراییل دشمن واقعی مسلمانان هستند