مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 22:572022-02-01اقتصادي

6 طرح عمرانی برق رسانی در سمنان افتتاح شد


6 طرح عمرانی برق رسانی صنعت توزیع برق سمنان همزمان با دهه فجر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، در آیین افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان که عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان و جمعی از مسؤولان برگزار شد، 6 طرح برق رسانی در حوزه صنعت توزیع برق افتتاح شد.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان در این زمینه گفت: طرح تبدیل یک هزار و 700 متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار و اصلاح 200 متر شبکه روشنایی معابر روستای خیرآباد با مبلغ چهار میلیارد و 900 میلیون ریال، طرح بهسازی 750 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و احداث 420 متر شبکه روشنایی معابر بلوار مدافعان سلامت با اعتبار پنج میلیارد ریال ازجمله طرح های افتتاح شده است.

مهدی پاک طینت اضافه کرد: طرح تبدیل 680 متر شبکه فشار ضعیف هوایی روستای دوزهیر به کابل خودنگهدار با مبلغ یک میلیارد و 850 میلیون ریال، طرح بهینه سازی یک هزار و 400 متر شبکه فشار ضعیف سیمی محدوده تعمیرکاران واقع در بلوار 15 خرداد و تبدیل به کابل خودنگهدار با هزینه دو میلیارد و 900 میلیون ریال، از دیگر طرح های افتتاحی محسوب می شوند.

وی افزود: طرح احداث 900 متر شبکه فشار متوسط و نصب دو دستگاه سکسیونر معمولی و سه دستگاه سکسیونر موتوردار در راستای هوشمند سازی شبکه با اعتبار 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 طرح عمرانی برق رسانی در سمنان افتتاح شد

6 طرح عمرانی برق رسانی در سمنان افتتاح شد