مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 21:272022-02-01حوادث

از سرریز شدن مسافران به شمال تا دردسر جاده های چهاربانده و تک بانده


رییس پلیس راهور مازندران با اشاره به سرریز جمعیت به شمال، گفت: برخی مسیرها ازجمله محور کندوان از چهار باند شروع شده و به یک باند می رسد که کار را برای ماموران سخت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، نصرالله بیگلری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان مازندران یکی از استان های پُرتردد کشور است، اظهار کرد: در تعطیلات چند روزه یا تابستان و نوروز شاهد سرریز شدن مسافران از پایتخت به این استان هستیم که می توانیم مازندران را پایتخت ترافیک ایران بدانیم.

وی به 3 محور مهم مواصلاتی در استان مازندران اشاره کرد و گفت: به واسطه ورود مسافران از کندوان ترافیک شهر مرزن آباد یکی از دغدغه ها در استان مازندران است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران به سرریز شدن مسافران از این محور اشاره کرد و افزود : برخی مسیرها در این محور با چهار باند شروع و در ادامه به یک باند می رسد که این موضوع کار را برای همکاران سخت کرده است.

*پایش تصویری جاده ها این مسوول با بیان اینکه امروزه کار رصد جاده ها از سخت افزاری به نرم افزاری رسیده است، بیان کرد: 15 شهرستان از استان مازندران پایش تصویری دارند و دستورات لازم برای فرماندهان ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرریز شدن مسافران به شمال تا دردسر جاده های چهاربانده و تک بانده

از سرریز شدن مسافران به شمال تا دردسر جاده های چهاربانده و تک بانده