مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 21:022022-02-01اقتصادي

افتتاح 940 واحد مسکن روستایی در لرستان


مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از افتتاح 940 واحد مسکن روستایی در استان خبر داد.

- پویا تابعی گفت: 940 واحد مقاوم سازی شده مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر103 میلیارد و 400میلیون تومان همزمان با گرامیداشت دهه فجرانقلاب اسلامی در لرستان افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه میانگین اجرای طرح هادی در لرستان بالاتر از میانگین کشوری است، تصریح کرد: 7 پروژه طرح هادی روستایی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و پانصد میلیون تومان افتتاح خواهدشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به رتبه دوم لرستان در مقاوم سازی مسکن روستایی در کشور اظهار کرد: 940 واحد مسکن روستایی که عملیات اجرایی آن در سال جاری آغاز شده در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری افتتاح خواهد شد.

تابعی با بیان اینکه بازسازی 400واحد خسارت دیده در مناطق زلزله زده اندیکا در استان خوزستان به بنیاد مسکن لرستان واگذار شده اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال جاری عملیات بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده پایان یافته و واحدهای در دست احداث مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به وجود یکهزار و 569 روستای بالای 20 خانوار در لرستان تصریح کرد: بازنگری طرح هادی 157 روستا در سال جاری در دست اقدام بوده که با اجرای آن بازنگری طرح هادی در50 درصد روستاهای لرستان به پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 940 واحد مسکن روستایی در لرستان

افتتاح 940 واحد مسکن روستایی در لرستان