مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 20:422022-02-01اقتصادي

استاندارد، هوشمند و ارزان سازی اهداف توسعه گلخانه هاست


معاون وزیر جهادکشاورزی در امور باغبانی گفت: با توجه به اسناد بالادستی، اهداف اصلی در توسعه گلخانه های کشور، استانداردسازی، هوشمندسازی و ارزان سازی است.

- محمدمهدی برومندی سه شنبه 12 بهمن در همایش نقش انجمن ملی گلخانه سازان ایران در توسعه گلخانه های کشور با اشاره به اینکه برای توسعه گلخانه ها در کشور یک برنامه ریزی دقیق و منسجم دنبال می شود، گفت: در معاونت باغبانی اهتمام جدی داریم تا نسبت به اجرای این سیاست بسیار مهم حتما اقدام کنیم.

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه توسعه گلخانه ها در کشور صرفه جویی یک و نیم میلیارد متر مکعبی آب کشاورزی را به دنبال داشته است، گفت: علاوه بر این صنعت گلخانه ها کاهش ضایعات محصولات کشاورزی در گلخانه ها را به کمتر از یک درصد موجب شده، همچین زمینه اشتغال 150 هزار نفر را فراهم کرده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تجاری سازی تولید و تولید تجاری یکی از مشکلات اساسی کشور ما از گذشته بوده است، افزود: کشوری که واردات کننده این صنعت بوده امروز علاوه بر تامین نیاز داخلی به نقطه ای رسیده است که در هر سال بیش از 100 میلیون دلار درآمد ارزی از حوزه صادرات این صنعت برای کشور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد، هوشمند و ارزان سازی اهداف توسعه گلخانه هاست

استاندارد، هوشمند و ارزان سازی اهداف توسعه گلخانه هاست