مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 20:022022-02-01اقتصادي

افتتاح 940 واحد مسکونی روستایی در لرستان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از افتتاح 940 واحد مسکونی روستایی مقاوم سازی شده در این استان همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.

- ، پویا تابعی امروز سه شنبه در گفت و گو با رسانه ها گفت: 940 واحد مقاوم سازی شده مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر 103 میلیارد و400 میلیون تومان همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در لرستان افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه میانگین اجرای طرح هادی در لرستان بالاتر از میانگین کشوری است تصریح کرد: هفت پروژه طرح هادی روستایی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون تومان نیز افتتاح خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به رتبه دوم لرستان در مقاوم سازی مسکن روستایی در کشور اظهار کرد: 940 واحد مسکن روستایی که عملیات اجرایی آن در سال جاری آغاز شده در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری افتتاح خواهد شد.

تابعی بابیان اینکه بازسازی 400 واحد خسارت دیده در مناطق زلزله زده اندیکا در استان خوزستان به بنیاد مسکن لرستان واگذارشده ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال جاری عملیات بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده پایان یافته و واحدهای در دست احداث مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود هزار و 569 روستای بالای 20 خانوار در استان لرستان تصریح کرد: بازنگری طرح هادی 157 روستای استان در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 940 واحد مسکونی روستایی در لرستان

افتتاح 940 واحد مسکونی روستایی در لرستان