مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 19:472022-02-01سياسي

فاز دوم ساماندهی موسسات آموزش عالی در دستور کار وزارت علوم قرار گرفت


قائم مقام ستاد علم و فناوری شورای انقلاب فرهنگی از قرار گرفتن فاز دوم ساماندهی موسسات آموزش عالی در دستور کار وزارت علوم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، منصور کبگانیان قائم مقام ستاد علم و فناوری شورای انقلاب فرهنگی در حاشیه یک صد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور با بیان اینکه اولین بحث این جلسه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نیاز جدی برای پیشرفت کشور، صنایع و نقش علم و فناوری در این حوزه بودف گفت: مصوبه ای که در این جلسه به تصویب رسید این بود که ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور مقدمات لازم برای سند و نقشه راهبردی صنایع دانش بنیان را با همکاری وزارتخانه های مختلف و ذی نفعان تدوین کند.

به گفته کبگانیان، بحث بعدی مرتبط با دانشجویان پزشکی خارج  از کشور بودند که به داخل کشور بازگشته اند، این دانشجویان با مشکلاتی روبه رو هستند که وزارت بهداشت مکلف شد طرح پیشنهادی خود در این رابطه را در مدت محدودی برای بررسی به ستاد نقشه ارائه دهد.

وی با بیان اینکه فاز یک ساماندهی مؤسسات آموزش عالی کشور به تصویب رسید و مصوبات آن را رصد و گزارش اجرای این مصوبات را بررسی می کنیم، گفت: وزیر علوم و معاون آموزشی وزارت علوم گزارشی از اجرایی شدن فاز اول ساماندهی را در این جلسه ارائه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم ساماندهی موسسات آموزش عالی در دستور کار وزارت علوم قرار گرفت

فاز دوم ساماندهی موسسات آموزش عالی در دستور کار وزارت علوم قرار گرفت