مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 19:272022-02-01اقتصادي

بهره برداری از 20 طرح صنعتی گیلان همزمان با دهه فجر


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: 20 طرح صنعتی گیلان با سرمایه گذاری بالغ بر 533 میلیارد تومان همزمان با دهه فجر به بهره برداری می رسند.

- فرهاد دلق پوش در جمع خبرنگاران از راه اندازی 20 طرح تولیدی و صنعتی در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبرداد و گفت: با بهره برداری از این واحدهای صنعتی، زمینه اشتغال 390 نفر در بخش های مختلف صنعتی گیلان فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه رشد صنعتی در گیلان روندی رو به تزاید دارد، افزود: میزان سرمایه گذاری انجام شده در این 20 طرح صنعتی بیش از 533 میلیارد تومان بوده است که در آینده با افزایش طرح های توسعه ای و تکمیل طرح های نیمه تمام، بیشتر نیز خواهد شد.

دلق پوش در خصوص زمینه فعالیت این طرح های جدید صنعتی تشریح کرد: فعالیت و تولیدات این طرح ها اغلب در زمینه صنایع شیمیایی، بسته بندی مواد غذایی، تولید انواع سیلندر طبی اکسیژن و سیلندرهای صنعتی، صنعت سلولزی، تولید آسفالت و شن و ماسه، دستگاه تصفیه آب، لنت ترمز، لوله های کشاورزی پلی پروپیلن، ماشین آلات کیک و کلوچه نایلون و نایلکس و.

است که به تدریج در اکثر شهرستان های گیلان به میمنت این ایام راه اندازی و افتتاح خواهند شد.

رییس سازمان صمت گیلان تصریح کرد: از حمایت های صورت گرفته در قالب کاگروه رونق تولید از بخش صنعت سخن گفت و به پرداخت تسهیلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 20 طرح صنعتی گیلان همزمان با دهه فجر

بهره برداری از 20 طرح صنعتی گیلان همزمان با دهه فجر