مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 18:472022-02-01سياسي

برگزاری نشست هم اندیشی اندیشکده های الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پنج شنبه هفته جاری


مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، نشست هم اندیشی اندیشکده های تخصصی خود را به صورت حضوری، مجازی برگزار می کند.

- مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، نشست هم اندیشی اندیشکده های تخصصی خود را به صورت حضوری، مجازی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر ارتباطات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، در این نشست نیمروزی که با شرکت رییس و اعضای شورای عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، رییس و اعضای اندیشکده های مرکز برگزار می شود ، پس از سخنرانی کوتاه رییس و چند تن از اعضای شورای عالی، اعضای اندیشکده ها، بیش از 70 کوتاه نوشت تخصصی پیرامون محتوای سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، در کمیسیون های تعریف شده ارائه، و هر یک از کمیسیون ها باتوجه به نقش خود در تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ، به بحث محتوایی سند الگو می پردازند.

در ادامه این نشست نتایج مباحث و جمع بندی موارد مطرح شده در کمیسیون ها ، توسط روسای اندیشکده ها برای اطلاع دیگر اعضای اندیشکده ها ارائه خواهد شد .

این نشست در روز پنج شنبه 14 بهمن ماه از ساعت 8 الی 12 صبح در ساختمان مرکزی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به صورت حضوری و مجازی ، با شرکت بیش از یکصد تن از اساتید و اندیشمندان حوزه و دانشگاه که در تدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست هم اندیشی اندیشکده های الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پنج شنبه هفته جاری

برگزاری نشست هم اندیشی اندیشکده های الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پنج شنبه هفته جاری