مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 18:422022-02-01سياسي

قدم های موثری در جلب رضایت مردمی برداشته شده است


رییس دفتر دادستان کل کشور همزمان با فرار رسیدن ایام الله دهه فجر به تشریح دستاوردهای دادستانی کل کشور پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، علی اکبر بختیاری دادیار دادسرای دیوانعالی و رییس دفتر دادستان کل کشور همزمان با فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح خلاصه دستاوردهای دادستانی کل کشور پرداخت.

رییس دفتر دادستان کل در ابتدا 12 بهمن ماه سالروز ورود حضرت امام راحل به میهن عزیزمان را به همه همکاران و مردم تبریک گفته و از خداوند منان خاضعانه برای همه نعماتی که به ملت و جامعه اسلامی ما ارزانی داشته است شکرگزاری کرد.

وی در ادامه به تشریح اهم دستاوردهای دادستانی کل پرداخت و گفت: دادستانی کل کشور به عنوان یک مرجع عالی قضایی ماموریت و مسئولیت نظارت بر حسن اجرای قانون به منظور تحقق عدالت را بر عهده دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: مفتخرم که در اولین روز از گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام کنم که در طول دوره 5 ساله اخیر مصادیق مهمی از تحقق عدالت را در دستور کار خود قرار داده که به لطف الهی و با تلاش همکاران مسیری قابل ارزیابی را طی نموده است.

بختیاری خاطرنشان کرد: در این راستا می توان به احیای حقوق عامه و صیانت از حقوق عمومی، نظارت بر حسن اجرای قانون در دادسراهای عمومی و انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدم های موثری در جلب رضایت مردمی برداشته شده است

قدم های موثری در جلب رضایت مردمی برداشته شده است