مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 17:422022-02-01سياسي

گشایش مرکز پایلوت زیست بوم تکثیر و نگهداری مارهای سمی در البرز


قائم مقام وزیر جهادکشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی گفت:مرکز پایلوت زیست بوم تکثیر و نگهداری مارهای سمی مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی کرج گشایش یافت.

- ، سردار محسن کاظمینی بعدازظهر سه شنبه در مراسم گشایش مرکز پایلوت زیست بوم تکثیر و نگهداری مارهای سمی مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی کرج، اظهار کرد: اگرچه برای تأمین برخی واکسن ها در بخش طیور و سایر بخش ها نیازمند واردات هستیم، اما با توان متخصصین باید در این عرصه به خودکفایی رسیده و در عرصه صادرات گام برداریم .

وی با بیان اینکه هر مؤسسه تحقیقاتی که نقطه شروع دارد، نشانگر پیشرفت و آینده نگری آن است، تصریح کرد: بر این اساس اگر فکر کند کار تحقیقاتی اش به انتها رسیده است، نشاندهنده پایان عمرش است.

قائم مقام وزیر جهادکشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی با بیان اینکه دانشمندان ما دارای پشتکار، روحیه جهادی و دلسوز هستند و همواره به فکر سرافرازی کشور هستند، خاطرنشان کرد: چراکه بعد از انقلاب در عرصه های خوبی قرار گرفتیم، هر چند نتوانستیم دستاوردها را به خوبی به مردم اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه طی 40 سال افتخارات بزرگی را دانشمندان و متخصصین برای کشور به ارمغان آورده اند، گفت: در حوزه دفاع، علمی و فناوری های روز از نانو گرفته تا بخش های مختلف پزشکی و صنعت های به روز شده موف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش مرکز پایلوت زیست بوم تکثیر و نگهداری مارهای سمی در البرز

گشایش مرکز پایلوت زیست بوم تکثیر و نگهداری مارهای سمی در البرز