مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 17:322022-02-01اقتصادي

هرمزگان و اودسای اوکراین همکاری تجاری می کنند


در نشست آنلاین رییس اتاق بازرگانی هرمزگان و رییس اتاق بازرگانی ادوسا اوکراین زمینه همکاری بین دو استان در راستای گسترش مراودات تجاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی هرمزگان در نشست آنلاین با سرگی شووالف رییس اتاق بازرگانی اودسا- اوکراین ضمن معرفی ظرفیت های بی نظیر استان هرمزگان در بخش هوایی، دریایی، ریلی و زمینی، از پتانسیل های استان هرمزگان در حوزه محصولات آبزیان و شیلات، محصولات کشاورزی و خرمای این استان و ظرفیت های صادراتی برای محصولات کشاورزی نیز سخن گفتند.

همچنین در این نشست اعزام و پذیرش هیات تجاری میان استان اودسای اوکراین و هرمزگان ایران در  دستور کار جدی قرار گرفت.

رییس اتاق بازرگانی هرمزگان در ادامه این نشست از تعامل و همکاری سفارت ایران در اوکراین و همچنین رییس نمایندگی وزارت امورخارجه در بندرعباس قدردانی کرد.

رییس اتاق بازرگانی اودسا نیز ضمن استقبال از گسترش مراودات تجاری با استان هرمزگان بیان داشت: جاذبه های گردشگری و ظرفیت های تجاری اودسا بدون شک برای تجار هرمزگان قابل توجه و جذاب خواهد بود.

سرگی شووالف افزود: از تجار هرمزگانی برای بازدید از استان اودسا دعوت می کنیم زیرا ادوسا از اهمیت بالایی در زمینه های تاریخی و گردشگری برخوردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان و اودسای اوکراین همکاری تجاری می کنند

هرمزگان و اودسای اوکراین همکاری تجاری می کنند