مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 17:072022-02-01اقتصادي

پروژه کمربندی جنوبی دماوند 30 هزار میلیارد اعتبار ملی نیاز دارد


فرماندار دماوند با اشاره به اینکه احداث پروژه کمربندی جنوبی مطالبه به حق مردم شهرستان است گفت: این پروژه 30 هزار میلیارد ریال اعتبار ملی نیاز دارد.

- ، رضا طاهرخانی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص احداث کمربندی جنوبی دماوند اظهار داشت: یکی از مطالبات به حق مردم شریف شهرستان دماوند، ایجاد کمربندی جنوبی در این شهرستان است که مسئولان از سال های گذشته پیگیر احداث این کمربندی شده بودند.

وی گفت: موضوع احداث کمربندی نیاز به اعتبار بالایی دارد که، نیازمند کمک ملی است و در اعتبارات شهرستانی و حتی استانی هم نمی توان برای احداث این پروژه اقدام کرد.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: برای جذب اعتبارات، پیگیری های لازم انجام و این پیگیری ها از طرف استاندار تهران و نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در این زمینه رایزنی های لازم را داشتند.

طاهر خانی اضافه کرد: با وزیر راه و شهرسازی هم رایزنی های لازم را انجام دادیم و امیدواریم بتوانیم در سال آینده احداث کمربندی دماوند را آغاز کنیم.

فرماندار دماوند ضمن عرض تسلیت به خانواده هایی که در تصادف منطقه گیلاوند روز گذشته داغدار شدند، تصریح کرد: به دلیل نبود کمربندی، شاهد اتفاقات تلخ بودیم که دیروز هم شاهد یک تصادف زنجیره ای در منطقه گیلاوند بودیم که امیدواریم با آغاز پروژه کمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه کمربندی جنوبی دماوند 30 هزار میلیارد اعتبار ملی نیاز دارد

پروژه کمربندی جنوبی دماوند 30 هزار میلیارد اعتبار ملی نیاز دارد