مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 15:572022-02-01سياسي

63 نهال به یاد 63 شهید گیلانی انقلاب در رشت غرس شد


آیین کاشت 63 نهال یادمان 63 شهید انقلاب اسلامی گیلان به همت شهرداری منطقه دو رشت با حضور رییس شورای اسلامی شهر رشت، معاون فرهنگی بنیاد شهید استان گیلان و جمعی از اعضا شورای شهر رشت و مسئولان و خانواده های معظم شهدا در پارک شهر رشت برگزار شد.

- محمدحسین واثق کارگرنیا، رییس شورای اسلامی رشت در آیین کاشت 63 نهال به یاد 63 شهید گیلانی انقلاب اسلامی، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: امام خمینی(ره) نهال انقلاب اسلامی را پرورش داد و شهدای گرانقدر با نثار خون خود انقلاب را بیمه کردند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ انقلاب باید برای نسل جوان تبیین شود بیان کرد: برگزاری چنین اقدامات فرهنگی می تواند نقش موثری در ترویج فرهنگ انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت ایفا کند.

علیرضا تاج شهرستانی، نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت نیز در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر، کاشت نهال به یاد شهدا را اقدامی ماندگار دانست و گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه شهدا برای ما آرامش و امنیت را رقم زدند، تصریح کرد: شهدا به ما نیازی ندارند و ما باید برای موفقیت و توفیقات بیشتر به شهدا متوسل شویم.

محمدرضا داوطلب، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه کاشت نهال در قرآن کریم به نیکی یاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

63 نهال به یاد 63 شهید گیلانی انقلاب در رشت غرس شد

63 نهال به یاد 63 شهید گیلانی انقلاب در رشت غرس شد