مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-01سياسي

برگزاری مراسم اعتکاف منوط به جلسه نهایی با ستاد تصمیم گیری کرونا است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی این سازمان اظهار داشت: - حجت الاسلام عزت زمانی گفت: برنامه ریزی هایی برای برگزاری باشکوه مراسم اعتکاف انجام شده، اما برگزاری آن منوط به جلسه نهایی سازمان تبلیغات اسلامی با ستاد کرونا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی این سازمان اظهار داشت: مراسم اعتکاف توسط جمعی خاص و در محیط خاصی برگزار می شود، همین موضوع؛ شرایط کنترل و نظارت را برای حفاظت سلامت معتکفین؛ آسان تر از دیگر مراسم و تجمعات می کند.

رضا عزت زمانی افزود: برگزاری این قبیل مراسم آن هم در شرایط حساس بهداشتی و مراقبتی کشور، مستلزم فراهم کردن مقدمات و تأمین زیرساخت هایی از قبیل؛ ثبت نام علاقه مندان ، مهیا و آماده سازی محیط برگزاری مراسم ، و معرفی مساجد برگزارکننده مراسم است.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی بابیان اینکه جلسات متعددی با مسئولان و مجریان مراسم در شهر ها و شهرستان های کشور برگزار و هماهنگی ها و تداب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم اعتکاف منوط به جلسه نهایی با ستاد تصمیم گیری کرونا است

برگزاری مراسم اعتکاف منوط به جلسه نهایی با ستاد تصمیم گیری کرونا است