مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-01اجتماعي

مسدود شدن راه 124 روستای کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، الله کرم جانی پور، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: اغلب این روستا ها در شهرستان های بویراحمد، - سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه ارتباطی 124 روستای این استان به علت بارش برف سنگین مسدود شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، الله کرم جانی پور، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: اغلب این روستا ها در شهرستان های بویراحمد، دنا، مارگون، چرام و بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه هستند.

جانی پوراظهارکرد: محور های اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود بارش برف و باران باز و تردد در جریان است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت محور فرعی پاتاوه به دهدشت افزود: از پاتاوه تا گردنگاه مسیر باز است و از گردنگاه تا دهدشت به خاطر تکمیل نبودن پل 205 متری آبریز و استفاده از پل های موقت در مسیر رودخانه، بارش شدید باران و احتمال طغیان رودخانه ها از ساعت 15 امروز سه شنبه 12 بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام می شود.

جانی پور تصریح کرد: مسیر فرعی سپیدار _ سادات _ جخونه _ سرفاریاب به علت ایمن نبودن، برفگیر بودن، بعد مسافت و یخ زدگی از ساعت 15 تا اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن راه 124 روستای کهگیلویه و بویراحمد

مسدود شدن راه 124 روستای کهگیلویه و بویراحمد