مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-01حوادث

کشف حدود 25 تن روغن غیربهداشتی در شیراز


معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از کشف بالغ بر 25 تن روغن خوراکی غیربهداشتی در اطراف شهر شیراز خبر داد.

- سرهنگ کاووس محمدی سه شنبه 12 بهمن به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 از خبری مبنی بر تهیه و توزیع روغن های خوراکی غیر بهداشتی در اطراف شهر شیراز مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری عوامل یگان امداد شهرستان شیراز، ضمن هماهنگی با مقام قضایی به مکان مورد نظر که محل نگهداری دام و علوفه بود، اعزام شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: در بررسی های تکمیلی و تحقیقات همه جانبه مشخص شد اشخاصی با جمع آوری روغن های خوراکی با برندهای مختلف از فروشگاه های عرضه عمده روغن و با قیمت مناسب، آن ها را به این مکان انتقال می داده اند.

محمدی افزود: این اشخاص سودجو روغن های خوراکی جمع آوری شده را در ظرف های 20 لیتری مخصوص و با یک برند معروف مربوط به یکی از استان های جنوبی کشور و با شرایط کاملا غیر بهداشتی تخلیه و سپس با قیمت بیشتر به بازار عرضه می کرده اند.

وی با بیان اینکه در این راستا بالغ بر 25 تن روغن خوراکی غیر بهداشتی از آن مکان کشف و یک متهم اصلی دستگیر شد، از بازداشت 7 کارگر نیز خبر داد و اضافه کرد: 2 تن دیگر از متهمان اصلی این پرونده نیز متواری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف حدود 25 تن روغن غیربهداشتی در شیراز

کشف حدود 25 تن روغن غیربهداشتی در شیراز