مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 15:222022-02-01سياسي

ویژه برنامه های شبکه های استانی در دهه فجر/ خاطره بازی با سرودهای انقلابی


همزمان با آغاز دهه فجر، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه برنامه های مختلف و متنوعی از شبکه های استانی صداوسیما به روی آنتن می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ویژه برنامه های معاونت امور استان ها برای دهه فجر در بخش های مختلف به شرح ذیل است: معرفی نخبگان ویژه برنامه نخبگان در مرکز آذربایجان شرقی در 10قسمت 15دقیقه ای تولید می شود و هدف از آن، معرفی نخبگان و دانشمندانی است که کمتر از 45 سال دارند و عمدتا پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دنیا آمده اند.

پنج قسمت برنامه 30 دقیقه ای ویژه گروه سنی نوجوان هم در مرکز مهاباد در حال تولید است که شامل بخش ها و پلاتوهایی با حضور اقوام مختلف ایرانی و حضور مجریان و تولید آیتم هایی در لوکیشن های معرف استان های گوناگون کشورمان است.

به وقت سحر عنوان برنامه دیگری است که در سیمای مرکز خراسان رضوی و در ساختار مستند - گزارشی درباره زندانیان سیاسی پیش از انقلاب در هفت قسمت 15دقیقه ای تولید می شود.

صدای انقلاب در رادیوهای استانی  رادیوهای استانی و شهری هم در دهه فجر امسال تدارک وسیعی دیده اند، به نحوی که تولید و پخش نمایش های رادیویی مناسبتی، اجرای نمایش های طنز رادیویی برای گروه سنی کودک و نوجوان، حضور گزارشگران در محله های مختلف و بازسازی وقایع و اتفاقات دوران انقلاب با همراهی مردم محله،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های شبکه های استانی در دهه فجر/ خاطره بازی با سرودهای انقلابی

ویژه برنامه های شبکه های استانی در دهه فجر/ خاطره بازی با سرودهای انقلابی