مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-01اقتصادي

کتابچه هفت زبانه گردشگری سلامت ایران رونمایی شد


کتابچه گردشگری سلامت ایران به هفت زبان عربی، چینی، ترکی آذری و استانبولی، ارمنی، روسی و انگلیسی از سوی دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی تهیه شده است.

- کتابچه هفت زبانه گردشگری سلامت در نمایشگاه گردشگری رونمایی شد و مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی هم تاکید کرد که سطح ایران در حوزه پزشکی از کشورهای منطقه بالاتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیلا اژدری درباره این کتاب توضیح داد که با توجه به ظرفیت های بسیار عالی و ممتازی که در سیستم بهداشت و پزشکی و سلامت ایران می شناسیم، در برخی رشته ها از جمله نانو پیشتاز هستیم و رتبه های بالای جهانی را داریم.

گردشگری سلامت یکی از گردشگری های موضوعی مهم برای بازار گردشگری ایران است و بخش عمده ای از گردشگری سلامت ایران در کتابچه هایی که رونمایی شد، معرفی شده است.

توانمندی های خاص و پیشرفت های پزشکی و درمانی ایران، جاذبه های طبیعی درمانی، همچون چشمه های آب گرم از دیگر محتویات این کتابچه است که با حضور سلیمان حیدری ـ مدیرکل مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت ـ در نمایشگاه گردشگری تهران که سه شنبه، دوازدهم بهمن ماه آخرین روز برپایی را پشت سر می گذارد، رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابچه هفت زبانه گردشگری سلامت ایران رونمایی شد

کتابچه هفت زبانه گردشگری سلامت ایران رونمایی شد