مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 15:022022-02-01اقتصادي

رهاسازی آب زاینده رود، با رعایت خط قرمز شرب انجام شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: رهاسازی آب از سد زاینده رود با رعایت خط قرمز آب شرب به میزان ذخیره 120 میلیون مترمکعب آب در مخزن سد زاینده رود انجام خواهد شد.

- حسن ساسانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: از امروز دوازدهم بهمن ماه خروجی آب از سد زاینده رود به مدت 12 روز افزایش یافت.

وی با اشاره به مصوبه جلسه امروز شورای تأمین استان ادامه داد: طبق برنامه ریزی، 9 روز برای کشت پاییزه کشاورزان شرق اصفهان آب در شبکه های آبیاری جریان می یابد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با بیان اینکه میزان ذخیره کنونی سد زاینده رود 163 میلیون مترمکعب است، افزود: میزان حجم آب ورودی به این سد حدود 12 و خروجی آن حدود 11.

5متر مکعب بر ثانیه است که به مرور افزایش می یابد.

وی با اشاره به صورتجلسه دوم آذرماه کشاورزان شرق با استاندار اصفهان، اضافه کرد: طبق این صورتجلسه زمان توزیع آب با توافق کشاورزان و پس از تحقق بارش ها در بهمن ماه اعلام شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ساسانی با تأکید بر جلسه کمیته سازگاری با کم آبی استان دوازدهم بهمن ماه، تصریح کرد: رهاسازی آب از سد زاینده رود با رعایت خط قرمز آب شرب به میزان ذخیره 120 میلیون مترمکعب آب در مخزن سد زاینده رود انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی آب زاینده رود، با رعایت خط قرمز شرب انجام شد

رهاسازی آب زاینده رود، با رعایت خط قرمز شرب انجام شد