مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-01سياسي

ثبت نام مسابقات آزاد مهارت فناوری خودرو تمدید شد


رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای باغملک از تمدید زمان ثبت نام برای شرکت در مسابقات آزاد مهارت فناوری خودرو تا 18بهمن ماه خبر داد.

- امین غلامپور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مسابقات آزاد ملی مهارت رشته فناوری خودرو در روزهای 24 و 25 بهمن ماه سال جاری در شهرستان باغملک اظهار کرد: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اولین دوره مسابقات آزاد مهارت رشته فناوری خودرو برگزار می شود و علاقمندان می توانند برای شرکت در این مسابقات تا 18 بهمن ماه از طریق مراکز آموزش فنی و حرفه ای مراحل ثبت نام را تکمیل کنند.

وی افزود: دانشجویان و دانش آموختگان و مهارت آموختگان نظام های آموزش فنی و حرفه ای کشور، صنعتگران و پیشه وران، صاحبان اصناف و حرفه های دارای مهارت فناوری خودرو می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

غلامپور با اشاره به هدف برگزاری مسابقات آزاد مهارت گفت: کشف استعدادهای حرفه ای افراد ماهر و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی، از اهداف این مسابقات است.

رقابت سالم میان افراد ماهر، موجب شناسایی و کشف استعدادهای برتر و نخبگان مهارتی می شود و فرصتی برای جبران خلاء موجود آموزشی، ارتقای فرهنگ مهارت آموزی و توانمندی های مهارتی در شاغلین بنگاه های اقتصادی فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام مسابقات آزاد مهارت فناوری خودرو تمدید شد

ثبت نام مسابقات آزاد مهارت فناوری خودرو تمدید شد