مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-01پزشكي

افتتاح اولین پایگاه اورژانس جاده ای صنعت و 2 واحد تولیدی در شهرک صنعتی سمنان


اولین پایگاه اورژانس شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان و دوواحد صنعتی همزمان با اولین روز از دهه فجر با حضور استاندار و مسوولان استانی در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/سمنان اولین پایگاه اورژانس شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان و دوواحد صنعتی همزمان با اولین روز از دهه فجر با حضور استاندار و مسوولان استانی در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید.

حسن آل بویه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در آیین افتتاح طرح های شهرک صنعتی سمنان، گفت: اولین پایگاه اورژانس شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان با همکاری این شرکت و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اشتغال بیش از 14 هزار نفر نیروی کار در حدود 470 واحد تولیدی به بهره برداری رسیده در شهرک صنعتی سمنان، بیان کرد: راه اندازی پایگاه اورژانس این شهرک صنعتی به واسطه کانون جمعیتی و مساحت بسیار گسترده این شهرک امری ضروری بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: بر این اساس احداث پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در راستای امداد رسانی فوری و ارائه خدمات پزشکی اولیه به مصدومان واحدهای مستقر و صیانت از جان نیروهای واحدهای صنعتی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین پایگاه اورژانس جاده ای صنعت و 2 واحد تولیدی در شهرک صنعتی سمنان

افتتاح اولین پایگاه اورژانس جاده ای صنعت و 2 واحد تولیدی در شهرک صنعتی سمنان