مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 14:322022-02-01سياسي

لزوم تغییر قالب فعالیت های فرهنگی در راستای جهاد تبیین


رییس شورای هماهنگی فرهنگی دانشگاه های استان یزد با اشاره به طراحی و تدارک برگزاری 15 برنامه از سوی کمیته دانشگاهیان ستاد بزرگداشت دهه فجر استان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، - از تغییر قالب های فعالیت های فرهنگی دانشگاه های استان در راستای جهاد تبیین خبر داد.

محسن رفیعیان امروز در نشست با خبرنگاران که به میزبانی دفتر فرهنگی جهادانشگاهی در دانشگاه یزد برگزار شد، ضمن بیان این که مخاطبان در دانشگاه چند وجهی و از اقشار مختلف جامعه هستند، گفت: در همین راستا نیز با تغییر قالب برنامه های فرهنگی و تبیینی تلاش داریم تمام جامعه مخاطب دانشگاه را تحت پوشش قرار دهیم.

وی به عنوان نمونه از تدارک برنامه ای با عنوان راهیان پیشرفت ویژه انجمن های علمی دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: این برنامه در قالب 22 بازدید از مراکز اقتصادی استان که مظهر بالندگی هستند، تلاش دارد در بین دانشجویان نخبه علمی ضمن نمایش دستاوردهای انقلاب، باور و غرور ملی را در آنها تقویت کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد با بیان این که امسال 15 ویژه برنامه از سوی کمیته دانشگاهیان ستاد دهه فجر استان تدارک دیده شده است، گفت: برخی از این برنامه مانند غبارروبی و گلباران قبور شهدای گمنام دانشگاه، نشست هم اندیشی نشریات دانشگاهی و جشن خانواده دانشگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تغییر قالب فعالیت های فرهنگی در راستای جهاد تبیین

لزوم تغییر قالب فعالیت های فرهنگی در راستای جهاد تبیین