مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-01ورزشي

مسئولان تنگستان خدمات رسانی به مردم را گسترش دهند


با توجه به نیازها و مشکلات مردم، خدمات رسانی به مردم باید بهتر و بیشتر شود.

- ، احمد لطفی صبح سه شنبه در آغازین از روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مراسم عطر افشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا شهر اهرم با تبریک این ایام اظهار داشت: باید در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برنامه و کارهای بسیار که طی 43 سال گذشته پس از انقلاب اسلامی صورت گرفته برای مردم گزارش شود.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان وظیفه دارند در ایام دهه فجر اولین کاری که باید انجام دهند با مردم گفتگو کنند بیان کرد: کارها و پیشترفت هایی که طی 43 سال گذشته در ابعاد مختلف در زمینه های علمی، صنعتی، پزشکی، ورزشی، سیاسی، نظامی، اجتماعی و اقتدار در سطح حوزه بین الملل باید تبیین شود.

فرماندار تنگستان یادآور شد: با توجه به اینکه بعضی سعی دارند اقناع سازی کنند تفاوت هایی و کارهای بزرگی که در این چندین سال اتفاق افتاده با بعضی خواسته و نیازهای بحق مردم ادغام و فعالیت های بزرگ انجام شده را به چشم نمی آورند که نیاز است اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه از برنامه های دهه فجر میثاق و بیعت مجدد با انقلاب، امام و شهدا است افزود: با توجه به اینکه مردم در این دور یک سری نیازهای بیشتر دارند باید برای خدمت به مردم بهتر از گذشته آماده باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان تنگستان خدمات رسانی به مردم را گسترش دهند

مسئولان تنگستان خدمات رسانی به مردم را گسترش دهند