مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-01اقتصادي

واگذاری 9 مجتمع گلخانه ای در سطح 296 هکتار به سرمایه گذار در فارس


رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه 9 مجتمع گلخانه ای در سطح 296 هکتار به سرمایه گذاران واگذار شده است، گفت: پنج مجتمع گلخانه ای نیز با سطح 52 هکتار اماده افتتاح است.

- ، مجتبی دهقان پور در همایش نقش انجمن ملی گلخانه سازان ایران در توسعه گلخانه های کشور ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تصریح کرد: با توجه به ضرورت ها الزام کردیم که هر شهرستان به یک شهرک یا روستای گلخانه ای مجهز باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروزه کشور ما با پدیده تغییر اقلیم و خشکسالی مواجه است، اظهار کرد: یکی از گزینه های ما برای سازگاری با پدیده تغییر اقلیم استفاده از کشت هایی است که بتواند حداکثر بهره وری را از منابع آب داشته باشد و در عین حال بتواند کمک کند به اینکه مصرف آب در واحدهای تولیدی کاهش پیدا کند و اگر امکانش باشد بتوانیم تولید را بالاتر ببریم.

وی با اشاره به اینکه به دلیل اهمیت موضوع تغییر اقلیم و ضرورت پایداری تولید تا کنون حدود 772 هکتار از اراضی مستعد زیردست سدها در استان فارس برای ایجاد مجتمع های گلخانه ای شناسایی شده اند، ابراز کرد: ایجاد 6روستای گلخانه ای را در 6 شهرستان استان فارس دنبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 9 مجتمع گلخانه ای در سطح 296 هکتار به سرمایه گذار در فارس

واگذاری 9 مجتمع گلخانه ای در سطح 296 هکتار به سرمایه گذار در فارس