مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 14:022022-02-01ورزشي

تقاضای عجیب نماینده مجلس از فیفا برای برخورد با ایران!


خیلی خوشبین هستیم فیفا با ورود به این موضوع، با شخص رییس فدراسیون که به هر طریقی سعی دارد در این مجموعه شفافیت نباشد، برخورد کند.

- محمد مهدی فروردین درباره اقدام اخیر فدراسیون فوتبال و ارسال نامه به فیفا برای معرفی فدراسیون به عنوان نهاد غیردولتی غیر انتفاعی، واکنشی نشان داد که باعث تعجب کارشناسان و مدیران ورزشی کشور شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، رییس فراکسیون ورزش مجلس که طی چند ماه اخیر مواضع سختی علیه فدراسیون فوتبال اتخاذ کرده است؛ می تواند عملکرد هر کدام از روسای فدراسیون ها یا وزیر ورزش و معاونینش را قبول نداشته باشد و در صدد اصلاح آن بر آید اما متوسل شدن به نهادهای خارجی برای برخورد با مدیران ورزش ایران پدیده جدیدی است که نیاز به بررسی بیشتر و بازنگری در رویه نمایندگان مردم دارد.

این کار به وضوح یک خودزنی است که پیام نادرستی به تشکیلات جهانی فوتبال ارسال می کند و چنین سیگنال هایی نادیده گرفته نمی شود.

هرچند فیفا نهادی نیست که به درخواست یک عضو پارلمان یک کشور ترتیب اثر دهد و نماینده قانونی فوتبال یک کشور را به دلیل اینکه تفسیری از قوانین کشورش به این نهاد ارسال کرده را برکنار کند، اما اینکه سیاستمداران یک کشور تا این حد مقابل مقامات رسمی فدراسیونش ایستاده اند، خود نشانه بدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضای عجیب نماینده مجلس از فیفا برای برخورد با ایران!

تقاضای عجیب نماینده مجلس از فیفا برای برخورد با ایران!