مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 14:022022-02-01فرهنگي

چرا میر نقد «هفت» پخش نشد؟/انتقاد فهمیم از رویکرد شبکه سه


یکی از منتقدان برنامه سینمایی «هفت» درباره دلیل پخش نشدن میز نقد این برنامه در شامگاه گذشته، گفت: به من اینگونه اعلام شد که مشکل فنی پیش آمده است؛ - چرا میر نقد هفت پخش نشد؟/انتقاد فهمیم از رویکرد شبکه سه یکی از منتقدان برنامه سینمایی هفت درباره دلیل پخش نشدن میز نقد این برنامه در شامگاه گذشته، گفت: به من اینگونه اعلام شد که مشکل فنی پیش آمده است؛ امیدواریم که همین طور بوده باشد.

محمدتقی فهیم که یکی از منتقدان برنامه هفت با اجرای محمدحسین لطیفی است، در گفت وگویی با ایسنا دربارهِ علت پخش نشدن میز نقد این برنامه در شامگاه دوشنبه و در اولین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر، توضیح داد: قرارمان بر این بود که ما هر شب میز نقد را بعد از اکران فیلم های جشنواره، همان روز و با فاصله کمی از ضبط، پخش کنیم.

دیشب هم در آخرین فرصت، میز نقد را برپا کردیم و تحویل شبکه دادیم اما نتوانستند پخش کنند و به لحاظ فنی از عهده اش برنیامدند.

این منتقد در پاسخ به اینکه پخش نشدن میز نقد برنامه هفت ممکن است به دلیل پرهیز از حاشیه ها بوده باشد؟ گفت: نقد چالشی بود اما به من گفتند علت پخش نشدن این آیتم فنی است والبته قرار است امشب پخش شود.

فهیم در ادامه با انتقاد از رویکرد شبکه سه درخصوص توضیح ندادن به مخاطب درباره علت پخش نشدن میز نقد، تصریح کرد: به هر دلیلی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا میر نقد «هفت» پخش نشد؟/انتقاد فهمیم از رویکرد شبکه سه

چرا میر نقد «هفت» پخش نشد؟/انتقاد فهمیم از رویکرد شبکه سه