مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-01اقتصادي

نیازهای اصلی شهر و شهروندان با مشکلات جدی مواجه است


عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه هنوز نیازهای اصلی شهر و شهروندان درگیر مشکلات جدی است، گفت: اگر توان درآمدی بیشتری برای شهر داریم باید به سمت افزایش بودجه شهر پیش رویم.

- ، سید جعفر تشکری هاشمی در چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی لایحه بودجه سال 1401 شهرداری تهران با تاکید بر اینکه 56 هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده در بودجه حتماً عدد خوبی برای شهر است، افزود: تاکید ما بر این است اگر توان درآمدی بیشتری برای شهر داریم باید به سمت افزایش بودجه شهر پیش رویم؛ چرا که نرخ تورم و عقب ماندگی های 4 ساله به گونه ایست که حتماً با مشکلاتی در جبران و بروز رسانی عقب ماندگی ها مواجه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه 7 ماه از سال 1400 در اختیار ما بوده و میزان درآمدهای حاصل از شهرداری نشان دهنده توفیقات محدودی در این بخش است، تصریح کرد: حال چه تضمینی برای سال آینده دارد که درآمدها محقق شود؟ لذا دوستان در شهرداری تهران اگر تضمینی دارند اعلام کنند تا در شورا با اطمینان خاطر بیشتری برای بودجه تصمیم گیری شود.

تشکری هاشمی در ادامه عنوان کرد: ما می توانیم بدون اینکه در پیشنهادات شهرداری تهران تغییراتی ایجاد کنیم، بودجه را در دو بخش متمرکز نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازهای اصلی شهر و شهروندان با مشکلات جدی مواجه است

نیازهای اصلی شهر و شهروندان با مشکلات جدی مواجه است