مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 13:322022-02-01سياسي

الزامی شدن اینماد سنگ اندازی جدید بر سر راه فعالان کسب وکار است


احسان ارکانی با انتقاد از الزامی شدن دریافت نماد اعتمادالکترونیک توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک گفت: الزامی شدن اینماد سنگ اندازی جدیدی بر سر راه فعالان کسب وکار است درحالیکه مجلس در تلاش برای رفع قوانین زائد و به حداقل رساندن موانع کسب و کار است.

- احسان ارکانی عضو کمیسیون جهش تولید مجلس با اشاره به اینکه این کمیسیون به همراه اکثریت نمایندگان مجلس با الزام در دریافت نماد اعتماد الکترونیک مخالف هستند به تابناک اقتصادی گفت: طرح الزامی شدن اینماد در تناقض با طرح بهبود فضای کسب و کارها و قانون رفع موانع تولید است که در مجلس به تصویب رسیده است.

مجلس درصدد است مجوزها و استعلام هایی که باعث طولانی شدن فرآیند آغاز کسب و کارها باشد را به جز در حوزه های بهداشت و امنیت برطرف کند.

وی اضافه کرد: باید کسب و کارها ثبت محور شوند تا دریافت کد شناسایی که توسط درگاه ملی صدور مجوزهای کسب و کار صادر می شود، به معنای مجوز آغاز به کار محسوب گردد.

حالا و در این شرایط طرح الزامی شدن اینماد سنگ اندازی جدیدی بر سر راه فعالان کسب وکار است درحالیکه مجلس در تلاش برای رفع قوانین زائد و به حداقل رساندن موانع کسب و کار است.

نباید مشکلات جدید و الزام دریافت مجوزها به عنوان مانع مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامی شدن اینماد سنگ اندازی جدید بر سر راه فعالان کسب وکار است

الزامی شدن اینماد سنگ اندازی جدید بر سر راه فعالان کسب وکار است