مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-01اقتصادي

تجدید حیات روستاها با اجرای طرح هادی روستایی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: مهم ترین هدف طرح های هادی روستایی تجدیدحیات روستاها از جوانب مختلف است.

- رضا خواجه ای ظهر امروز (12 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: در این ایام، 23 پروژه عمرانی این بنیاد با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد و 504 میلیون تومان همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح شده ولی بخشی از پروژه های عمرانی در حوزه روستایی اعم از اجرای طرح هادی، طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی و مسکن محرومان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح های هادی روستایی در سطح روستاها، افزود: طرح هادی روستایی به صورت نمادین در هشت روستای استان در این ایام افتتاح می شود و مهم ترین هدف طرح های هادی روستایی تجدید حیات روستا به لحاظ ابعاد فیزیکی، اقتصادی و اجتماعی بوده و ساماندهی و اصلاح موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف در روستا سه محور اصلی در طرح هادی روستا به شمار می رود.

این مسئول با بیان اینکه 15 پروژه مقاوم سازی و بهسازی مسکن روستایی و نیز بهسازی مسکن ویژه محرومان در ایام الله دهه فجر افتتاح خواهد شد، افزود: با توجه به ضرورت سرعت بخشیدن به احداث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید حیات روستاها با اجرای طرح هادی روستایی

تجدید حیات روستاها با اجرای طرح هادی روستایی