مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 13:172022-02-01پزشكي

بیماران سرطانی درمان را به دلیل کرونا به تأخیر نیندازند


دبیر اجرایی ششمین کنگره کلینیکال آنکولوژی گفت:با شیوع کرونا و ایجاد ترس از مراجع حضوری افراد برای تشخیص بیماری سرطان و عدم مراجعه برخی از بیماران برای ادامه درمان ، - طیبه طاهری پناه، متخصص رادیوتراپی آنکولوژی و دبیراجرایی ششمین کنگره بین المللی کلینیکال آنکولوژی در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،اظهارداشت: این کنگره  در روزهای 27 الی 29 بهمن ماه برگزار می شود.

وی بیان داشت: کنگره امسال با تایید و همراهی انجمن های اروپایی رادیوتراپی آنکولوژی ESTRO و مدیکال آنکولوژی ESMO و با ارائه جدیدترین روش های تشخیصی و درمانی سرطان در زمینه های مختلف توسط سخنرانان مطرح داخلی و خارجی و به صورت حضوری و وبینار برگزاری می شود.

طاهری پناه با اشاره به دو مبحث مهم طب تسکینی و تومورهای اطفال در این کنگره، افزود: روش های جدید جراحی آنکولوژی و تکنیک های مدرن رادیوتراپی، داروهای جدید در زمینه درمان سرطان، فیزیک پزشکی، تکنولوژی پرتو درمانی و رادیو بیولوژی و پرستاری شیمی درمانی از مهمترین پنل ها و بخش های این رویداد هستند.

این متخصص رادیوتراپی آنکولوژی با اشاره به هفته جاری که به نام هفته مبارزه با سرطان نامگذاری شده است،گفت:با شیوع و همه گیری کرونا و ایجاد ترس از مراجع حضوری افراد برای تشخیص بیماری و شروع روش های درمانی و همچنین عدم مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران سرطانی درمان را به دلیل کرونا به تأخیر نیندازند

بیماران سرطانی درمان را به دلیل کرونا به تأخیر نیندازند