مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-01اقتصادي

58 پروژه در فیروزکوه افتتاح و کلنگ زنی می شود


58 پروژه در فیروزکوه همزمان با ایام الله دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- ، ابوالقاسم مهری ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص اطلاعات پروژه های کلنگ زنی و قابل افتتاح در دهه فجر سال 1400 فیروزکوه اظهار داشت: در این ایام 58 پروژه تولیدی، خدماتی و عمرانی در شهرستان فیروزکوه افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار فیروزکوه از افتتاح و کلنگ زنی 58 پروژه در این شهرستان با اعتباری بالغ بر یکصد و چهل میلیارد و چهار صد و بیست و هشت میلیون و سیصد هزار تومان در دهه فجر سال جاری 1400 خبر داد و افزود: با اجرا و بهره برداری از این تعداد پروژه زمینه اشتغال برای 84 نفر به طور مستقیم فراهم خواهد شد.

مهری گفت: اعتبار پروژه های قابل افتتاح به تعداد 55 پروژه با اعتباری بالغ بر یکصد و سی و چهار میلیارد و صد و نوزده میلیون و دویست هزار تومان و اعتبار پروژه های کلنگ زنی به تعداد 3 پروژه با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و سیصد و نه میلیون و صد هزار تومان می باشد.

فرماندار فیروزکوه عنوان داشت: 3 پروژه روستایی در بخش عشایری و فاقد دهیاری از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده توسط فرمانداری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و هشتصد و بیست میلیون تومان، (احداث حمام ضد کنه در مناطق عشایری بخش ارجمند، تجهیز چاه و خط لوله انتقال به مخزن آب روستای ماهیان، پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 پروژه در فیروزکوه افتتاح و کلنگ زنی می شود

58 پروژه در فیروزکوه افتتاح و کلنگ زنی می شود