مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-01سياسي

انقلاب ایران یک حرکت فرهنگی بود تا سیاسی


مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: انقلاب اسلامی ایران نه یک دلیل سیاسی یا اجتماعی بلکه کاملا حرکتی فرهنگی و متمایز بود با انرژی درونی توانست جایگاه رفیعی در بین جهانیان برای خود بسازد.

- علی دوریشی در مراسم نواختن زنگ انقلاب در محل دبیرستان دخترانه فرزانگان با ابراز خوشحالی از اینکه دوران مدیریت خویش را با آغاز دهه ی مبارک فجر شروع کرده است، اظهار کرد: اگر انقلاب شد به این دلیل است اعتماد به نفس از مردم گرفته شده بود و کشوری که کاملا مذهبی بود از این حیث در اقلیت قرار گرفته بودند که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و رهبری امام راحل، مردم از زیر یوغ استکبار رها شد و در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با بیان اینکه انقلاب اسلامی به خواست مردم شکل گرفت، افزود: انقلاب ما درونی بود و وابستگی به هیچ کشوری نداشت و انرژی درون با هدایت امام خمینی (ره) منجر به پایه گذاری کشور انقلابی و اسلامی ایران شد.

درویشی تصریح کرد: انقلاب های متفاوتی در فرانسه، روسیه، هندوستان و .

و هر کدام به دلایلی مثلا صنعتی، اجتماعی و سیاسی رخ داده است اما انقلاب اسلامی ایران نه یک دلیل سیاسی یا اجتماعی بلکه کاملا حرکتی فرهنگی و متمایز بود و اکنون شاهد قرار گرفتن این کشور در جایگاه های ویژه ی جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب ایران یک حرکت فرهنگی بود تا سیاسی

انقلاب ایران یک حرکت فرهنگی بود تا سیاسی