مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 12:322022-02-01ورزشي

قم در عزای شیخ المراجع سیاه پوش می شود


به دنبال ارتحال جانسوز مرجع عالی قدر جهان تشیع حضرت صافی گلپایگانی، جلسه ویژه کمیته تبلیغات شهری شهرداری قم تشکیل و تمهیدات لازم به منظور تغییر چهره شهر به این مناسبت اندیشیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، به دنبال ضایعه دردناک ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (ره)، با تأکید شهردار قم جلسه ویژه کمیته تبلیغات شهری شهرداری قم با حضور اعضا و نمایندگان معاونت خدمات شهری، سازمان زیباسازی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل تشکیل و برنامه ریزی لازم به منظور سیاه پوشانی شهر انجام پذیرفت.

در این جلسه با توجه به هم زمانی ارتحال آن مجتهد انقلابی با آغاز دهه فجر، مقرر شد تا فضاسازی شهری با تلفیق گرامیداشت ایام چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سیاه پوشانی شهر و طراحی نمادهای شهری برای هر دو مناسبت انجام گیرد.

فضاسازی محیطی و تبلیغات شهری ویژه تسلیت ارتحال، خاموشی اِلِمان های نوری، محدودیت در سازه های تبلیغاتی، عدم نصب پرچم ها و ریسه های الوان و برافراشتن پرچم های سیاه رنگ در کنار پرچم های اهتزاز ایران و عدم پخش سرودهای انقلابی از برج های صوتی اطلاع رسانی سطح شهر ازجمله مصوبات این جلسه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم در عزای شیخ المراجع سیاه پوش می شود

قم در عزای شیخ المراجع سیاه پوش می شود