مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 12:172022-02-01سياسي

کمیسیون تلفیق باید با دولت هماهنگ باشد/ عدالت راه را برای خلق قدرت هموار می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران صبح امروز در مراسم بزرگداشت سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار کرد: آیت صافی گلپایگانی در مدرسه علمی صدها فقیه تربیت کرد و در مسائل مهم و خطیر با دغدغه برای اقتدار نظام و رهبری عمر خور را سپری کرد.

وی گفت: 12 بهمن ماه یادآور آغاز شکل گیری سیاسی با هویت اسلامی و دینی و مبتنی بر ارزش های والای قرآن و اندیشه سیاسی پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) است.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: نظام اسلامی در دوران غیبت امام عصر با الهام از مبانی مسلم عقلی و دینی با محوریت یک شخصیت تربیت یافته در مدرسه قرآن و مقام بالای علم و عدالت و بصیرت سیاسی و شناخت دقیق از امت اسلام شکل گرفت.

حجت الاسلام ابوترابی فرد تصریح کرد: مدیریت، رهبری و زعامت جامعه اسلامی باید در دست شایسته ترین قرار گیرد.

اگر جامعه قوی و قدرتمند می خواهیم که بر اصول قطعی علمی و معرفتی استوار باشد نخستین شرط آن است که در راس هرم قوی ترین فرد قرار گیرد.

  وی افزود: مسئله مدیرت جامعه امر خطیری است و باید در دست عالم به مسائل دین و جامعه باشد، بنیان نظام جمهوری اسلامی راه را برای دگرگونی عظیم در جهان اسلام هموار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون تلفیق باید با دولت هماهنگ باشد/ عدالت راه را برای خلق قدرت هموار می کند

کمیسیون تلفیق باید با دولت هماهنگ باشد/ عدالت راه را برای خلق قدرت هموار می کند