مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-01فرهنگي

انتشار چاپ دوم کتاب «رله و حفاظت» در انتشارات جهادانشگاهی یزد


کتاب «رله و حفاظت (رله زیمنس)» تألیف «مرتضی حسینی» در سال 1399 منتشر و در کمتر از یک سال از سوی انتشارات جهاددانشگاهی یزد به چاپ دوم رسید.

- انتشار چاپ دوم کتاب رله و حفاظت در انتشارات جهادانشگاهی یزد ایسنا/یزد کتاب رله و حفاظت (رله زیمنس) تألیف مرتضی حسینی در سال 1399 منتشر و در کمتر از یک سال از سوی انتشارات جهاددانشگاهی یزد به چاپ دوم رسید.

مهدی دهقان چالشتری مدیر انتشارات جهاددانشگاهی یزد در این مورد بیان کرد: از ویژگی های بارز این کتاب کاربردی بودن آن در صنعت است به نحوی که مطالب کتاب از کاتالوگ ها و کتاب های راهنمای رله زیمنس استخراج و ترجمه شده که این مدارک مرجع و معتبری در حوزه رله و حفاظت بوده و از پرکاربردترین رله ها در صنعت است.

وی افزود: مخاطب پس از یادگیری مطالب این کتاب با تابع های کلیه رله های حفاظتی از جمله زیمنس، اشنایدر، ومپ، مایکوم، ABB و GE آشنا خواهد شد.

دهقان چالشتری با بیان این که کتاب مذکور در هشت فصل و 235 صفحه تنظیم شده است، گفت: در فصل اول به بیان مقدمه و معرفی رله ها پرداخته و در فصل دوم حفاظت های جریانی، ولتاژی و فرکانسی توضیح داده شده است.

فصل سوم این کتاب به بحث حفاظت دیفرانسیل و فصل چهارم به توضیح حفاظت دیستانس اختصاص داده شده و فصل پنجم در تلاش برای معرفی انواع طرح های حفاظتی و فصل ششم در خصوص هماهنگی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار چاپ دوم کتاب «رله و حفاظت» در انتشارات جهادانشگاهی یزد

انتشار چاپ دوم کتاب «رله و حفاظت» در انتشارات جهادانشگاهی یزد