مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-01حوادث

مازندران در محاصره زباله


در حالی استان مازندران با عواقب پسماند زباله دست و پنجه نرم می کند که امروزه از زباله به عنوان «طلای کثیف» درآمدزایی و جذب سرمایه می شود.

- ایسنا/مازندران در حالی استان مازندران با عواقب پسماند زباله دست و پنجه نرم می کند که امروزه از زباله به عنوان طلای کثیف درآمدزایی و جذب سرمایه می شود.

پسماند و معضل زباله، ارثیه ای شوم و ابرچالشی مهیب که سال هاست مانند بختک بر جان سرسبز مازندران افتاده و تا عمق شریان های حیاتی استان نفوذ کرده است؛ فرقی ندارد وارد کدام منطقه یا شهرستان می شوید، امروزه تقریبا بوی تعفن زباله تمام شهرهای مازندران را گرفته است، از ساحل تا جنگل و کوه و دشت رگه ها یا انباشتی از زباله همچون دُملی چرکین توی ذوق و نگاه شهروندان می زند.

یکی از عجیب ترین موارد در مدیریت پسماند زباله مازندران عدم مدیریت یکپارچه و برنامه ریزی مناسب در این زمینه است؛ به عنوان مثال در جدیدترین مورد در اتفاقی کم سابقه شهرداری یکی از شهرهای ساحلی مازندران حاضر نشد زباله هایی که توسط انجمن های مردمی حامی محیط زیست و دستگاه های دولتی جمع آوری شده بود را تحویل بگیرد و آن دستگاه دولتی نیز متعاقبا زباله ها را در جایی که جمع آوری شده بود رها کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران در محاصره زباله

مازندران در محاصره زباله