مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-01سياسي

بازدید استاندار یزد از نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران


استاندار یزد از غرفه های شهرستان های یزد در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران بازدید و از نزدیک با آخرین دستاوردهای استانی در این حوزه آشنا شد.

- ایسنا/یزد استاندار یزد از غرفه های شهرستان های یزد در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران بازدید و از نزدیک با آخرین دستاوردهای استانی در این حوزه آشنا شد.

مهران فاطمی در جریان این بازدید گردشگری را یکی از مهمترین اولویت های استان یزد خواند و گفت: پیگیر منطقه ویژه گردشگری برای استان یزد هستیم و حمایت ویژه ای از این حوزه را دنبال می کنیم.

وی افزود: ظرفیت های استان یزد در میراث فرهنگی و گردشگری بسیار بیشتر از آن است که بتوان آنها را در یک نمایشگاه نشان داد ولی ماحصل اتفاقات در این نمایشگاه، مبارک است.

استاندار با بیان این که یزد برای توسعه نیازمند دو بال گردشگری و فناوری است، گفت: اکنون مسئله گردشگری در اولویت کاری استان قرار دارد و امیدواریم به عنوان بزرگترین اتفاق در سفر ریاست جمهوری به استان، لایحه ایجاد منطقه ویژه گردشگری در یزد تقدیم مجلس شود.

وی از ایجاد شورای ویژه گردشگری در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه با همت فعالان گردشگری استان در این شورا شاهد اتفاقات خوبی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار یزد از نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران

بازدید استاندار یزد از نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران