مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 11:472022-02-01فرهنگي

اعلام آثار بخش نمایش های ایرانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان


3 نمایش خیمه شب بازی و 9 نقالی و پرده خوانی در بخش نمایش های ایرانی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، اجرا می شوند.

- به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، هیات انتخاب آثار بخش نمایش های ایرانی جشنواره بیست و هفتم تئاتر کودک و نوجوان متشکل از آناهیتا غنی زاده، زهره بهروزی نیا و هادی حسنعلی، پس از ارزیابی 36 اثر این بخش از استان های مختلف، 3 نمایش خیمه شب بازی و 9 مجلس نقالی و پرده خوانی را برای حضور در این دوره از جشنواره معرفی کردند.

بخش نمایش های ایرانی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با هدف ایجاد فرصت برای گروه های نمایشی کودک و نوجوان ایجاد شده که در شاخه های مختلف هنرهای نمایشی آیینی و سنتی ویژه کودک و نوجوان به تولید اثر می پردازند که تا پیش از این در جشنواره کودک و نوجوان حضور نداشتند.

دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، آثار پذیرفته شده در بخش نمایش های ایرانی را به ترتیب حروف الفبا به این شرح اعلام می کند: بخش خیمه شب بازی 1- نمایش تماشاخانه خیمه شب بازی به نویسندگی و کارگردانی محمد حسن ابویی از مهریز 2- نمایش دروغ مبارک به نویسندگی و کارگردانی حسین (عرشیا) ربیعی از تهران 3- نمایش ویروس کشون به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آثار بخش نمایش های ایرانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

اعلام آثار بخش نمایش های ایرانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان