مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 11:472022-02-01بين الملل

قسد: هدف از حمله به حسکه، کل منطقه بود/ عاملان حمله از عراق آمده بودند


فرماندهی نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) ضمن اعلام کنترل خود بر زندان الصناعه شهر غویران در استان حسکه و دفع حمله داعش به آن، تاکید کرد، بخشی از مهاجمان از مناطق سری کانیه (راس العین) و تل ابیض و بخشی دیگر از عراق آمده بودند.

- فرماندهی نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) ضمن اعلام کنترل خود بر زندان الصناعه شهر غویران در استان حسکه و دفع حمله داعش به آن، تاکید کرد، بخشی از مهاجمان از مناطق سری کانیه (راس العین) و تل ابیض و بخشی دیگر از عراق آمده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، فرماندهی کل نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) اظهار کرد: تعداد کشته های داعش در حمله به زندان الصناعه به 374 تن افزایش یافت و عملیات پاکسازی برای جستجوی داعشی ها در مناطق مشخصی از حسکه ادامه داشته و به شکلی گسترده تر در دیرالزور و رقه ادامه دارد.

فرماندهی کل قسد در ادامه ضمن تشکر از کمک های نیروهای ائتلاف ضد داعش در این حمله، از جامعه جهانی خواست برای تکرار نشدن اتفاقات زندان الصناعه کمک کنند.

همچنین این فرماندهی با اشاره به آغاز تحقیقات درباره ابعاد مختلف حمله داعش به زندان الصناعه گفت: این حمله لزوم دستیابی به راه حلی اساسی برای معضل اردوگاه الهول را آشکار ساخت و نشان داد داعش هنوز خطری نه فقط برای منطقه ما بلکه برای کل جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قسد: هدف از حمله به حسکه، کل منطقه بود/ عاملان حمله از عراق آمده بودند

قسد: هدف از حمله به حسکه، کل منطقه بود/ عاملان حمله از عراق آمده بودند