مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-01سياسي

افتتاح 87 طرح مخابراتی در یزد همزمان با دهه فجر


به مناسبت ایام الله دهه فجر 87 طرح مخابراتی و همراه اول با سرمایه ای بالغ بر 222 میلیارد ریال در نقاط مختلف استان یزد به بهره برداری می رسد.

- محمدرضا زارع مدیر مخابرات منطقه یزد ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در این باره اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر 87 طرح مخابراتی و همراه اول در زمینه های تاسیس، توسعه و نصب در سطح استان، راه اندازی و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی توسعه زیرساخت های تلفن ثابت در سطح استان را از اهداف مخابرات منطقه یزد دانست و افزود: اجرای فیبرنوری، توسعه ظرفیت سوییچ و کافونوری و جایگزینی کافونوری به جای سوییچ مراکز از جمله طرح های دهه فجر امسال است.

مدیر مخابرات منطقه یزد در مورد افزایش پوشش تلفن همراه و دسترسی به اینترنت پر سرعت همراه اول در سطح استان توضیحاتی را بیان کرد و گفت: به منظور رفاه حال مشترکان تلفن همراه 33 طرح همراه اول که شامل ایجاد سایت جدید، ارتقا تکنولوژی، تعویض و جایگزینی سایت ها و ایجاد ظرفیت زیرساخت داخل استانی سایت های BTS است، در این ایام در سطح استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، زارع در پایان خاطرنشان کرد: نصب سوییچ دیتا ، افزایش ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی وایجاد بستر ارایه سرویس سرینو از دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 87 طرح مخابراتی در یزد همزمان با دهه فجر

افتتاح 87 طرح مخابراتی در یزد همزمان با دهه فجر