مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 11:122022-02-01بين الملل

پلیس آمریکا نگران حملات سایبری به ورزشکاران آمریکایی در چین است


پلیس فدرال آمریکا اف بی آی از ورزشکاران این کشور خواسته تا در بازی های المپیک زمستانی پکن وسایل شخصی خود و به خصوص لپ تاپ و گوشی هایشان را به همراه نبرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از زد دی نت، اف بی آی در اطلاعیه ای که روز دوشنبه منتشر کرد، به ورزشکاران المپیکی خود در مورد آوردن دستگاه های الکترونیکی شخصی به بازی های المپیک زمستانی پکن 2022 و پارالمپیک مارس 2022 هشدار داد.

صدور این اطلاعیه موجب نگرانی های جدی در مورد احتمال وقوع حملات سایبری در جریان این رویداد شده و رسانه های آمریکایی بر همین مبنا جنگ روانی تازه ای را بر علیه چین به راه انداخته اند.

اف بی آی مدعی شده نهادهای مرتبط با این بازی ها باید برای گستره وسیعی از فعالیت های سایبری برای مختل کردن این رویدادها از جمله حملات انکار سرویس توزیع شده  یا DDoS، انتشار باج افزار، بدافزار، مهندسی اجتماعی، سرقت داده یا نشت اطلاعات آماده شوند.

کمپین های فیشینگ، کمپین های نشر اطلاعات نادرست یا تهدیدهای خودی.

هم از جمله تهدیدهایی است که اف بی آی به آنها اشاره کرده است.

از نظر اف بی آی  هدف از این حملات مسدود کردن یا مختل کردن پخش زنده رویداد، سرقت یا افشای اطلاعات حساس، یا تحت تاثیر قرار دادن زیرساخت های دیجیتال عمومی یا خصوصی حامی بازی های المپیک اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس آمریکا نگران حملات سایبری به ورزشکاران آمریکایی در چین است

پلیس آمریکا نگران حملات سایبری به ورزشکاران آمریکایی در چین است