مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 10:472022-02-01اقتصادي

بازگشت واحد 315 مگاواتی نیروگاه رامین اهواز به شبکه سراسری برق کشور


واحد 315 مگاواتی شماره 6 نیروگاه رامین اهواز که بدلیل مشکلات فنی طی روزهای گذشته از مدار تولید خارج شده بود مجددا به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

- خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: سوخت اصلی واحدهای نیروگاه رامین گاز است و قابلیت استفاده از سوخت مازوت بعنوان سوخت اضطراری را دارند.

وی افزود: با توجه به افزایش برودت هوا و پیک مصرف انرژی گاز در سراسر کشور، تامین سوخت گاز مورد نیاز هر 6 واحد نیروگاه رامین دچار چالش شده و طی روزهای گذشته ناگزیر شدیم در واحد شماره 6 این نیروگاه از سوخت مازوت جهت تولید برق مورد نیاز مردم و صنایع استفاده کنیم.

  مدیرعامل نیروگاه رامین گفت: متاسفانه سوخت مازوت آسیب های جدی به تجهیزات نیروگاهی وارد می کند که باعث ایجاد مشکلات فنی، تحمیل هزینه ها، افزایش استهلاک و کاهش عمر واحد نیروگاهی و نهایتا کاهش سطح تولید انرژی برق می شود.

وی با اشاره به توان واحدهای این نیروگاه بخاری در تولید و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور، ادامه داد: واحد 315 مگاواتی شماره 6 بدلیل استفاده از سوخت مازوت و بروز چالشهای فنی طی روزهای گذشته از مدار تولید خارج شده بود و با رفع این مشکلات توانستیم این واحد نیروگاهی را مجددا به شبکه سراسری برق کشور متصل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت واحد 315 مگاواتی نیروگاه رامین اهواز به شبکه سراسری برق کشور

بازگشت واحد 315 مگاواتی نیروگاه رامین اهواز به شبکه سراسری برق کشور