مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 10:422022-02-01اجتماعي

جاده های همدان لغزنده است/ محدودیت تردد تریلی ها


رییس پلیس راه استان همدان از لغزنده بودن جاده های همدان خبر داد و گفت: تریلی ها حتی با زنجیر چرخ نیز در گردنه ها و محورهای دچار یخ زدگی حق تردد ندارند.

- رضا عزیزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به بارش برف در استان اظهار کرد: در اکثر محورهای استان بارش برف داریم و سطح محورها لغزنده بوده که تردد در عمده محورهای استان با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی از محدودیت تردد تریلی ها در محدوده گردنه ها و محورهای دچار یخ زدگی خبر داد و افزود: تریلی ها حتی با زنجیر چرخ نیز حق تردد ندارند چون باعث بسته شدن مسیر می شوند و جابه جایی آنها بدون چرثقیل امکان پذیر نیست.

رییس پلیس راه استان همدان توصیه کرد: مردم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند چرا که وضعیت جاده ها لغزنده است و یکی از شرایط سفر که جاده بوده، ایمن نیست.

وی با بیان اینکه اگر افراد مجبور به سفر هستند زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی، لباس گرم، باک بزنین پر، بخاری سالم، برف پاکن سالم داشته باشند تاکید کرد: لاستیک خودرو هم حتما عاج داشته باشد تا واژگون نشود.

عزیزی بیان کرد: زمان بارندگی تصادفات افزایش چند برابری دارد اما خوشبختانه تصادفات خاصی در استان در این ساعات رخ نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های همدان لغزنده است/ محدودیت تردد تریلی ها

جاده های همدان لغزنده است/ محدودیت تردد تریلی ها