مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-01سياسي

پدر انقلاب های رنگی خواهان تغییر نظام در چین شد


میلیاردر آمریکایی و پدر انقلاب های رنگی که نقش وی در جریان فتنه 88 مسجل شده، هم اکنون خواهان تغییر نظام در چین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جورج سوروس میلیاردر آمریکایی و رییس هیات مدیره موسسه جامعه باز که در جریان ناآرامی های پس از انتخابات سال 88 در ایران، برای تغییر نظامی در جمهوری اسلامی تلاش زیادی کرد، هم اکنون خواهان تغییر نظام در چین شده است.

شبکه روسی راشاتودی در این خصوص گزارش کرد، سوروس روز گذشته (دوشنبه) در جریان سخنرانی در مؤسسه محافظه کار هوور خواهان جایگزینی شی جینپینگ رییس جمهور چین شد و المپیک آتی زمستانی 2022 پکن را با المپیک 1936 در آلمان نازی مقایسه کرد.

سوروس که بعنوان پدر انقلاب های رنگی معروف است، در سخنرانی خود از چین به عنوان قدرتمندترین دولت استبدادی جهان و بزرگترین تهدیدی که جوامع باز امروز با آن مواجه هستند یاد کرد و مدعی شد: چین همچون آلمان در سال 1936 تلاش خواهد کرد تا از منظره بازی های المپیک آتی پکن برای کسب پیروزی تبلیغاتی برای سیستم کنترل های سخت گیرانه اش استفاده کند .

وی همچنین در ادامه ضمن انتقاد از سیاست های دولت فعلی چین گفت که شی، برخلاف دنگ شیائوپیگ رهبر پیشین چین که اصلاحات بازار آزاد را ارائه کرد، یک معتقد واقعی به کمونیسم است و هشدار داد که مائو تسه تونگ و ولادیمیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر انقلاب های رنگی خواهان تغییر نظام در چین شد

پدر انقلاب های رنگی خواهان تغییر نظام در چین شد