مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-01سياسي

راه اندازی کاروان قرآنی اوقاف در 30 بقعه و مسجد استان قم


رییس اوقاف ناحیه یک شهرستان قم گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، کاروان قرآنی با محوریت حرم مطهر امامزادگان موسی مبرقع(ع) و سید علی(ع) در 30 بقعه و مسجد استان به اجرای برنامه می پردازد.

- ایسنا/قم رییس اوقاف ناحیه یک شهرستان قم گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، کاروان قرآنی با محوریت حرم مطهر امامزادگان موسی مبرقع(ع) و سید علی(ع) در 30 بقعه و مسجد استان به اجرای برنامه می پردازد.

سید سجاد موسوی قیداری اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه فجر، کاروان قرآنی انقلاب در بیش از 30 مسجد و بقعه متبرکه در سطح استان قم به اجرای برنامه قرآنی می پردازد.

وی افزود: بر این اساس دو کاروان قرآنی با محوریت بقاع متبرکه امامزادگان موسی مبرقع(ع) و سید علی(ع) با حضور خادمان هر دو بقعه و یک راوی همراه هر یک از آنها برای معرفی امامزادگان، ترویج وقف و مباحث انقلابی تشکیل شده است.

رییس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم با بیان اینکه همراه هر دو گروه، یک تیم از قاریان برجسته و بین المللی استان قم نیز در مساجد و بقاع حضور می یابد گفت: این گروه به اجرای تلاوت، حفظ، تواشیح، سرود و دیگر برنامه های قرآنی می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کاروان قرآنی اوقاف در 30 بقعه و مسجد استان قم

راه اندازی کاروان قرآنی اوقاف در 30 بقعه و مسجد استان قم