مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 09:522022-02-01اقتصادي

افزایش اعتبارات ملی میراث فرهنگی استان سمنان


استاندار سمنان خواستار افزایش سطح اعتبارات ملی اختصاصی به استان سمنان از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و افزایش سقف تسهیلات در اختیار بانک های استان برای اختصاص به تاسیسات گردشگری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان صبح امروز در نشست مشترک وزارت میراث، گردشگری و صنایع دستی و وزارت کشور با حضور وزیر کشور، وزیر صمت، معاونان وزارت میراث، رییس فراکسیون گردشگری در مجلس و استانداران سراسر کشور در سومین روز نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی این درخواست را مطرح کرد.

استاندار سمنان گفت: سقف تسهیلات در اختیار بانک های استان بسیار ناچیز است و با اعتبارات ناچیز نمی توان در حوزه گردشگری فعالیت کرد.

او با اشاره به اینکه استان سمنان بین حرم مطهر حضرت معصومه (س) و حرم مطهر امام رضا(ع) واقع شده است،ادامه داد: این استان دارای آثار تاریخی و گردشگری و روستاهای هدف گردشگری متعددی است.

استاندار سمنان گفت: باوجوداین ظرفیت ها، جای تعجب است که مدت ماندگاری مسافران در این استان کمتر از چهار ساعت است.

او دلیل عدم ماندگاری مسافران در استان را کمربندی ها عنوان کرد و افزود: ایام نوروز 1401  ماشین های سواری به جز خودروهای سنگین و اتوبوس ها به داخل شهرهای استان هدایت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اعتبارات ملی میراث فرهنگی استان سمنان

افزایش اعتبارات ملی میراث فرهنگی استان سمنان