مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 09:272022-02-01اجتماعي

اجرای راهبرد جدید برای مقابله با امیکرون در مدارس استان سمنان


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اجرای راهبرد جدید برای مقابله با امیکرون در مدارس استان خبر داد و گفت: تلاش داریم هیچ آموزشی تعطیل نشود.

- محمد دستورانی در گفتگو با و تغییر رنگ بندی شرایط به این صورت است و همانطور که در شورای اداری استان نیز بیان شد نزدیک به 130 مدرسه استان تا پایان هفته دوم بهمن ماه فعلاً تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه آموزش در این مدارس به صورت آنلاین خواهد بود، بیان کرد: در کنار این موارد اما راهبردهایی را هم آموزش و پرورش تعریف کرده که علی رغم شیوع امیکرون رسالت آموزشی ما در استان تعطیل نشود که برای این منظور ده مورد را احصاء کرده ایم که شامل آموزش، کیفیت آموزشی، کنترل و پایش سلامتی و… است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه خوشبختانه همراهی خوبی از سوی مدارس استان در اجرای پروتکل های بهداشتی شاهد بودهایم که بالتبع دانش آموزان و خانواده ها همراهی خوبی با مدارس داشتند، گفت: تاکید ما بر این است که آموزش تعطیل نشود.

دستورانی درباره راهبردهای آموزش و پرورش توضیح داد: یکی از این راهبردها این است که به محض دیده شدن نخستین مورد ابتلای به امیکرون در کلاس های درس بلافاصله تمام دانش آموزان تعطیل و آموزش را از راه دور دنبال خواهند کرد چرا که حفظ سلامتی دانش آموزان برای ما اهمیت ویژه این دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای راهبرد جدید برای مقابله با امیکرون در مدارس استان سمنان

اجرای راهبرد جدید برای مقابله با امیکرون در مدارس استان سمنان