مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 09:222022-02-01اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 28 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در رودان


سرپرست فرمانداری رودان از افتتاح و کلنگ زنی 28 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 86 میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

- عبدالرضا سالاری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رودان افزود: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان رودان 28 طرح عمرانی خدماتی و صنعتی در حوزه های آموزش، انرژی، بهداشت، کشاورزی و منابع طبیعی، مسکن، عمران شهری و روستایی، ورزش و صنعت  مورد بهره برداری و کلنگ زنی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بیشترین پروژه ها به ترتیب به حوزه های صنعت با بیش از 48 میلیارد تومان اعتبار اختصاص دارد و حوزه های مسکن و عمران شهری و روستایی و کشاورزی و منابع طبیعی به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

سرپرست فرمانداری رودان از تامین برق فاریاب، افتتاح شرکت تانا انرژی، بهره برداری از کارخانه آب معدنی اورست، بهره برداری از تندیس سردار حاج قاسم سلیمانی و افتتاح یک واحد تولید محصولات گلخانه ایی به مساحت 2.

5 هکتار به عنوان پروژه های شاخص دهه فجر شهرستان رودان نام برد.

سالاری اضافه کرد: از 28 پروژه دهه فجر در شهرستان رودان به ترتیب 9 پروژه در بخش مرکزی، 8 پروژه در بخش رودخانه، 6 پروژه در شهر رودان، 3 پروژه در بخش جغین و 2 پروژه نیز در بخش بیکاه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 28 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در رودان

افتتاح و کلنگ زنی 28 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در رودان